Home

Svenska djurkommunikatörer

Certifierade Djurkommunikatörer. Nedan följer lista på Eternia School of Lights certifierade Djurkommunikatörer som vi kan rekommendera till att kommunicera med era djur. De har alla fått godkänt efter att ha gjort sina klientfall och arbetar utifrån de etiska riktlinjer som vi har ställt upp som krav på våra elever Djurkommunikatörer påstår sig kunna med hjälp av telepatisk överföring prata med djur. Exempel på olika sorters Djurkommunikatörer är t ex kattviskare och hästviskare.. Du kan arbeta yrkesmässigt inom djurs hälso- och sjukvård utan att tillhöra djurhälsopersonal Carliholms Djurkommunikation . I närmare tjugo år har jag, Katarina Lidén, varit verksam som djurkommunikatör. Att vara djurkommunikatör innebär att lyssna på djur och att återge det som kommer fram till djurets ägare Lista över djurkommunikatörer. Copyright Charlotte Eklund, Djurhörnan Uppdaterad 2012-08-27. Här har jag samlat några personer som jobbar som djurtolk. Du får. Djurkommunikation, Södertälje. 1 tn gillar. Välkommen hit! Här kan du ta del av vad djurkommunikation är, vad det kan göra för dig och ditt djur. Sonja Ullman heter jag som driver denna sida och djur..

Certifierade Djurkommunikatörer - Eleonor Amor

Djurkommunikatör » Yrken » Framtid

Det finns en förening för Djurkommunikatörer, Svenska Djurkommunikatörförbundet. De har en egen hemsida där du kan hitta aktiva djurkommunikatörer. Man kan förstås även Googla sig fram för att hitta en djurkommunikatör Om ett husdjur är skadat, sjukt eller har avlidit och du behöver hjälp med transport till veterinär så finns vi till din hjälp. Ring vårt larmnummer 0771-999 112 så kommer du direkt till den chaufför som kör jouren.. Svenska Djurambulansen har tillstånd att transportera alla tamdjur i storlek upp till största hund

Djurkommunikation Carliholms Djurkommunikatio